Hallo (Dutch)

Hallo, ik vind het heel fijn dat we vrienden kunnen zijn. Ik woon in Micronesië, een eilandengroep in de Pacific, met mooie witte stranden, grote kokosbomen en helderblauw water.

Veel mensen zouden graag op een paradijselijk eiland willen wonen of willen bezoeken op vakantie. Ik heb goed nieuws! Ik weet hoe je op de belangrijkste bestemming ooit kan komen – de Hemel!

Wij zijn allemaal zondaars. (Romeinen 3:23)
God zegt dat alle mensen, overal, zondaars zijn. We doen verkeerde dingen, we denken slechte dingen en kwetsen anderen. We stelen, liegen, doen anderen onrecht aan en we zijn ongehoorzaam aan onze ouders.

De straf voor onze zonden is de dood. (Romeinen 6:23)
Omdat we zondaars zijn, sterven wij op een dag. Niemand op aarde heeft het eeuwige leven, omdat iedereen zondigt. We hebben vergeving nodig.

Jezus, de Zoon van God, is voor ons gestorven. (Romeinen 5:8)
God zegt dat zonde gestraft moet worden. De straf voor zonde is de dood. Gods Heilige Zoon, Jezus, heeft zoveel van ons gehouden dat hij onze zonden op Zich genomen heeft en voor ons gestorven is aan het kruis. Hij is begraven en na drie dagen is Hij weer tot leven gewekt. Hij kent jou en Hij houdt van jou. Hij wil dat je in Hem gelooft.

Wij moeten in Jezus geloven. (Romeinen 10:9-10)
Als je vergeving wilt voor je zonden en naar de hemel wilt gaan na je dood, bid dan nu dit gebed tot Jezus:
“Lieve Jezus, ik weet dat ik een zondaar ben en slechte dingen heb gedaan. Ik geloof dat U voor mij gestorven bent op het kruis en weer opgestaan bent uit de dood. Vergeef mij alstublieft mijn zonden en maak mij puur. Geef mij alstublieft een nieuw leven en neem mij mee naar de hemel als ik sterf. Dat vraag ik in Uw Naam, Amen.”
Hartelijk dank voor het lezen van mijn brief. Bezoek mij Facebookpagina om meer foto's te zien van mijn leven op de eilanden.
www.facebook.com/andreainchuuk




3 comments: